Wednesday, July 13, 2011

Kemas barang

hari ni dah start kemas brg2 nk balik KL..byk jugak...
byk sgt barang..xde buat ape pn sgt hari ni..

mengemas file2 dokumen suamiku..tejumpe gambar2 lama beliau zaman dulu2..
ade 4 keping gamba zaman2 skolah..hik3...kurus je..aku rasela berat die mase tu half dari berat skarang..hahahahaha..skarang makin berisi...

btul ke lelaki berisi lepas kawin tanda bahagia???harap2 betullah tu...
aku x kesah pn berisi tapi risau psl kesihatan je..sbb tu duk suruh diet..sakit ni boleh dtg tiba2 je..ayahku yg kurus tu pn pernah kene minor stroke..aku slalu pesan kat husben suh ambik ns tu sikit je..jgn mkn mlm makanan berat... tapi sekadar pesanan je la sbb aku x le nk control kuantiti makanan yang diambil suamiku sehari hari..die kn xde kat umah..duk kat labuan kdg2 miri..kdg2 johor..pastu nun jauh di pelantar bila duk dgn kwn..mestila lg susah nk kontrol sbb gi mkn ng kawan..kuar ng kawan..slalu mkn yang best2.. bila balik umah sebulan skali aku plak yang rasa nk mkn best2 gi ajak mkn situ sini..

punca penyakit bermula dari perut..pemakanan kita..

jaga kesihatan k abg...

1 comment:

  1. diet bukan semata2 untuk kurus je taw... untuk menjaga kesihatan dan menjaga sebaik mungkin badan pinjaman from Allah...baru diet berpahala..hehe

    ReplyDelete