Wednesday, December 28, 2011

tgh rase kusut

keadaan yg tersepit..nk kene pindah dlm 2-3 bulan dari skarang.knape?tanyela tuan2 rumah..uol tau x kepenatan die camane nk pindah ni..pastu nk pindah lg bila rumah baru siap..actually kami anak beranak tgh tgu kunci rumah baru..tp org ckp jgn berharap nk dpt awl..

and the one thing yg i really regret sbb x beli rumah tu..nk wat aset nak sewakan sbb lokasi die sgt strategik 3 bilik..kira okla..pas raya haji hari tu i dah siap gi tgk pastu jnji nk byr sbtu.last minit blk kg la plak..i dah siap wat kuar duit booking tau rm 3750..hmm.ape2 pn balik kg jauh kn proriti.janji i ng agent tu kn xde prioriti..last2 melepas..hari isnin tu tepon nk gi byr ade org lain da byr.kalo la beli xyah risau da skang kene pindah.duit tu ade lg kat umah ok..ade lg dlm envolope..sedih..mungkin ade hikmah lain..tp sedih..

nak cari rumah sewa pn bkn senang..kalo nk beli rumah lak lagi la x senang,proses die plg cepat dpt 3 bulan tu pn kalo sume xde mslh.standed 6 bln br settle.urusan die lak leceh yg amat.duduk sorang ni urus sorang2 lagi la rumit..

ni nak cari rumah sewa i jugak yg wat urusan..tercungap cungap n semput la nt..tgkla x caye..i rs nk balik kg dekat wiken ni.kg kuantan ok.pleasee!

hhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment