Thursday, March 15, 2012

dah pindah rumah sewa

Salam uols..how are u my blog?lama x jenguk..dah lega sbb dah pindah rumah sewa lain..cuma keadaan rumah masih lagi tidak terurus..ada lagi barang yg masih belum unpack..tp xdela nk unpack semua sbb nanti kene jugak berpindah ke rumah baru kami sendiri plak..sgt2 letih okeyh pekerjaan berpindah ni..huhuhu...
duk rumah sewa baru ni tingkat satu jer..so xdela letih naik tangga..tp ada masalah lain pulak..masalah airrrr..
air dlm toilet je ok..air kat singki..mesin basuh slow sgt2..bila bukak airnye menistis je..sedih kn? mcm mana nk masak bagai kalo kondisi air macam ni?..nak basuh kain pun sedih..huhuhu..dah ckp kat tuan rumah..tapi xtaulah sejauh mana tindakan die..sabar la..gagahkan diri duk sini sbb nk hantar dhiya kat pengasuh and senang naik tren je..rugi la menyewa rumah yg mahal2 sedangkan tu bukan rumah sendiri...okey u oal..bye

No comments:

Post a Comment