Monday, October 15, 2012

shes stil a baby

for me..qairina is still a baby..sayu hati bila tgk die tgh tdo kat sbelah.. innocentnye..she a baby!...
 dah pandai sgt skarang..sume org ckp dah faham..
teringat aksi2 comel die..
mama syg dhiya!

die baby lagi..
mama akan sentiasa ingt..tokmi slalu pesan..pesanan yg diberikan oleh tok chek kpd tokmi..
tokmi pesan kat mama..
tulang die halus dan kecil mcm tulang burung..
kene hati2 la pegang jgn kasar2 nt tersalah bahu ke ape ke..
jgn lambung2 anak..
usus perut nipis mcm kulit bawang
maksudnye kene jaga mkn xleh nk sumbat suka hati je
bukan reti nk bgtau sakit perut ke ape

kepala die macam kulit telur (ni mama tambah..hehe)
kepala baby ni lembut lg..tulang2 pn x bercantum sepenuhnye..
jaga betul2 jgn bg terantuk or jatuh kepala tu

baby sebesar ni tgh aktif..sume benda nk belajar..
sume benda nk explore..semua benda nk tiru buat..
jgn marah baby sebesar ni..tapi belailah sepenuh kasih sayang..
baby sebesar ni x tahu lagi erti keselamatan diri..
die hanya tahu nk bermain..nk perhatian kasih syg ibu bapa..
kita sebagai ibu bapa lah harus jaga keselamatan anak sebesar ni..
mereka x tahu apa2..
mmg akan slalu jatuh
selalu terantuk
tapi mereka xtahu ape2...
jadi tgklah anak anada sentiasa..

jgn nk sedap baring rilek badan je..
tapi anak selak ke diri dah!!

hmmmm ;(



not for sale!!

No comments:

Post a Comment