Tuesday, October 30, 2012

simple but sweet

eh..eh ape yg sweet sgt ni..senyum smpai ke telinga dah ni...heheh..nk citer pasal my birthday celebration..hubby wat surprise..ingtkan gi mkn2 biasa je kat pizza hut..siap die ckp lg "xde kek la..gi cari habis..eskla beli kek plak" sy x kesah pn sbenarnye.."xpela kita order satu slice jer tiramisu" pastu pizza pn sampai..tgh mkn2 tu tetibe dgr music memula slow he pastu diiringi oleh beberapa staff yg nyanyi lagu happy birthday..then sy ckp sape plak yg sambut birthday ni..kita pn sambut birthday gak..samela..

tapi..tak sangka lak derang datang ke arah meja kami..lampu digelapkan..derang jalan smbil nyanyi lagu happy birthday..bawak kek dah juga bunga..eh..derang dtg ke meja kitela..mcm x caye lagi..tp dah sampai kat meja senderi mestila tu untuk sy kan?hehe..so sweet..rupa rupanya dituju khas untuk sy..dhiya pn tgk jer smbil kehairanan apela sume ni kn..org pompuan memangla suka benda2 gini..;))))))) thanks to my hubby..

kek birthday

bunga hidup ni..first time dapat lepas kawin..sblm ni dapat bunga plastik...kikiiki

ni sy yg order sbb ingatkan btul2 xde kek..lilin2 ni x suruh buat pn..tp staff kat situ yg letak

muka budak kecik yg mmg x sabar tgu makanan

erm..sedapnye..nt birthday dhiya next year buat birthday party tau..


No comments:

Post a Comment