Friday, December 21, 2012

susahnye nk brenti puting

si qairina skang tgh memberontak sbb kene berenti puting..baru je lepas memberontak papa tinggal..kesian tgk die especially masa nk tdo..menjerit sekuat hati..tok ayah dah ketak bakawali kat puting..pahit tue..kesiannye tgk budak yg x keruan xde puting tapi mama kene keraskan hati..gigi dah jongang..xnakla nanti gigi kekal pon jongang..so buat keputusan nak berenti terus..

lagi pun nanti takut si adik ikut kakak die hisap puting..pening kpala mama nanti kalo puting hilang..x larat la nk ade spare dah dua beradik skang ni..bila dah berenti senang pengurusan..kene sbr sgt2 dgn kerenah qairina skarang..

anak kecik dah dapat adik memang kene byk bersabar.memang penat lebih sket.ni pun duk kat kampung ramai yang bleh tgk kan..nanti dah balik kl harap2 mama kuatkan hati jaga dua beradik ni sorang2...

1 comment: